Other Services
سایر خدمات کوثر حساب
مشتریان محترم کوثر حساب پس از خرید هر یک از نسخههای کوثر حساب مجموعهای از خدمات پشتیبانی را رایگان دریافت مینمایند.
در این صفحه به معرفی کلیه خدمات پشتیبانی و تعداد دفعات انجام این خدمات توسط تیم پشتیبانی کوثر حساب میپردازیم.
برخی از این خدمات مشمول پرداخت هزینه میباشد که در ادامه کلیه این خدمات را به شما معرفی مینماییم.
خدمات رایگان کوثر حساب
کلیه خدماتی که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم برای تمام نسخهها در طول دوره پشتیبانی رایگان هستند و مشمول پرداخت هیچ هزینهی از سمت مشتریان محترم نمیباشد.
- نصب نسخههای نمایشی یا Demo نرم افزار
- نصب یا فعال سازی نرم افزار بدون محدودیت در دفعات
- انجام پشتیبان گیری و یا بازاریابی اطلاعات مشتریان محترم
- نصب و یا حذف SQL Server
- رفع مشکلات نرم افزاری مربوط به بانک اطلاعاتی SQL Server
- بازیابی رمز عبور کاربران در صورت فراموشی
- ارسال اطلاعات کاربری ماتیکان پلاس
- رفع مشکلات نرم افزاری ماتیکان پلاس
- رفع مشکلات نرم افزاری ماتیکان لینک (به شرطی که مشکلات مربوط به هاست و یا وب سایت مشتری نباشد)
- رفع مشکلات ارتباطی دستگاه پوز با پوزبان و نرم افزار (به شرطی که مشکل از دستگاه پوز نباشد)
- بروزرسانیهای دورهای که توسط شرکت ارائه میگردد
- پاسخ به سوالات مشتریان محترم در خصوص نحوه کار با نرم افزار
- رفع مشکل تنظیم زبان فارسی در ویندوز
- نصب فونتهای مربوط به نرم افزار
- راه اندازی کلاینتهای اضافی مربوط به نسخههای تحت شبکه
نکـات قـابل توجــه در خصوص خدمات پشتیبانی
- رفع مشکلات سخت افزاری خارج از خدمات پشتیبانی میباشد.
- نصب پرینتر، اسکنر، دستگاه بارکدخوان و یا هر قطعه جانبی که به سیستم متصل میگردد میبایست توسط مشتریان محترم انجام پذیرد.
- رفع مشکلات احتمالی مربوط به سیستم عامل ویندوز از قبیل ویروسی شدن، بالا نیامدن، سرعت پایین، عدم آپدیت و یا هر مشکل دیگری که به ویندوز مربوط باشد، جزو خدمات پشتیبانی نمیباشد.
- راه اندازی شبکه یا رفع مشکلات مربوط به شبکه سیستمها جزو خدمات پشتیبانی نمیباشد و مشتریان محترم میبایست این موارد را از طریق کارشناسان شبکه خود حل نمایند.
- با توجه به اینکه خدمات پشتیبانی به صورت آنلاین ارائه میگردد و انجام این خدمات نیاز به اینترنت با سرعت مطلوب دارد، مشتریان محترم میبایست یک اینترنت با سرعت قابل قبول و مطلوب جهت دریافت خدمات آنلاین پشتیبانی تهیه نمایند.
- در نسخههای الماس، الماس پلاس+، VIP و VIP+ در صورت تمایل به راه اندازی شبکه تحت شبکه راه دور هزینههای سرور اختصاصی یا سرور بانک اطلاعاتی بر عهده مشتری میباشد، اما خرید و راه اندازی آن در صورت تمایل توسط واحد پشتیبانی به صورت رایگان انجام میشود.
خدمات ویژه به تفکیک نسخهها
در لیست زیر برخی از خدمات پشتیبانی ویژه به همراه تعداد دفعات انجام رایگان این خدمات ذکر شده است. مشتریان محترم بر اساس هر نسخه میتوانند خدمات مورد نظر را دریافت نمایند. دریافت خدمات بیش از دفعات تعیین شده مشمول هزینه میباشد که در جدول ذیل شرح داده شده است.
طلایی | یاقوت | الماس | الماس+ | VIP | VIP+ | قیمت خدمات به ازای هر نوبت | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
انتقال اطلاعات از فایل اکسل | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 450،000 تومان |
انتقال اطلاعات از فایل بکاپ قبلی | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 350،000 تومان |
انتقال اطلاعات از بانک اطلاعاتی به هاست | – | – | 1 | 2 | 3 | 4 | 500،000 تومان |
ارتباط نرم افزار و پنل پیامکی | 1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 250،000 تومان |
ارتباط نرم افزار و وب سایت | – | – | – | 2 | 3 | 4 | 1،000،000 تومان |
ارتباط نرم افزار و دستگاه پوز | – | – | – | – | نامحدود | نامحدود | 400،000 تومان |
طراحی فرمهای چاپ | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 500،000 تومان |
اجرای اسکریپتهای خاص برای دادهها | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 500،000 تومان |
طراحی لیبلهای بارکد | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 500،000 تومان |
جابجایی نرم افزار بین فروشگاههای مختلف | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 800،000 تومان |