Support Extension
تمدید پشتیبانی کوثر حساب
پشتیبانی برای هر نرم افزار و محصول دیجیتالی یک عنصر مهم و ضروری محسوب میشود.
خریداران محصولات نرم افزاری، یکی از اصلیترین دلایل تهیه یک محصول را پشتیبانی متمایز آن محصول میدانند.
ما در کوثر حساب در تلاشیم تا به صورت مستمر بهترین خدمات پشتیبانی را به مشتریان محترم خود ارائه نماییم.
در هنگام خرید نرم افزار کوثر حساب، یک مدت پشتیبانی رایگان بر اساس نسخه خریداری شده به مشتریان محترم تعلق میگیرد که میتوانید از این پشتیبانی برای کمک در نصب نرم افزار و مشکلات اولیه خود استفاده کنید.
پس از اتمام دوره پشتیبانی رایگان، جهت دریافت خدمات مطلوب پشتیبانی، لازم است تا دوره پشتیبانی خود را تمدید کنید. در لیست زیر میتوانید تعرفههای مختلف را بر اساس نسخه و مدت زمان پشتیبانی خود مشاهده نمایید.
مشتریان محترم، لطفا قبل از تمدید پشتیبانی، قوانین پشتیبانی را مطالعه فرمایید.
مشتریان محترم، در صورت تمایل به تمدید دوره پشتیبانی میتوانید با واحد پشتیبانی شرکت تماس حاصل نمایید.
09105009795
قوانین تمدید پشتیبانی
- کلیه خدمات ارائه شده در طول دوره پشتیبانی به صورت رایگان میباشد اما پس از دوره پشتیبانی اولیه، هزینه آن بستگی به نوع خدمات به صورت جداگانه میبایست پرداخت گردد.
- تمدید دوره پشتیبانی بنا به نظر خریدار نرم افزار میباشد و هیچ گونه لزومی به تمدید حتمی آن جهت ادامه کار با نرم افزار وجود ندارد و خریدار محترم میتواند تا یک سال بدون تمدید پشتیبانی از نرم افزار استفاده نماید.
- در صورتی که مشتریان محترم بدون تمدید دوره پشتیبانی، تمایل به دریافت آخرین نسخه نرم افزار را داشته باشند، میتوانند با پرداخت هزینه آپدیت، نرم افزار جدید را دریافت نمایند. (هزینه آپدیت بستگی به نسخه آن ممکن است متفاوت باشد)
- کلیه ورژنهای نرم افزار بعد از یک سال میبایست به آخرین نسخه نرم افزار ارتقا یابند و کلیه نسخههای قبلی قابل استفاده نخواهد بود. در صورتی که خریدار دارای دوره پشتیبانی فعال باشد، برنامه وی به آخرین نسخه آپدیت میگردد ولی در صورتی که دوره پشتیبانی وی به اتمام رسیده باشد میبایست دوره پشتیبانی را تمدید نماید.
- هزینه پشتیبانی برای دوره شش ماهه و یک ساله مطابق لیست موجود در صفحه تمدید پشتیبانی محاسبه میگردد.
- پشتیبانی کلیه نسخهها 7 روز بعد از خرید نرم افزار آغاز میگردد و ارتباطی به تاریخ نصب نرم افزار ندارد.
- مشتریان محترم میتوانند درخواست نصب نرم افزار را در هر تاریخی که تمایل داشته باشند انجام دهند، اما پشتیبانی نرم افزار از 7 روز بعد از خرید محاسبه میگردد و در صورتی که مشتریان محترم محصول خریداری شده را در طول دوره پشتیبانی نصب ننمایند، میبایست برای نصب، پشتیبانی خود را تمدید نمایند.
- تمام خدمات: نصب مجدد نرم افزار، فعال سازی، بازیابی اطلاعات، درخواست آپدیت نرم افزار، رفع مشکلات نرم افزاری یا پاسخ به سوالات شامل آیتمهای پشتیبانی میگردد و مشتریان محترمی که پشتیبانی آنها به اتمام رسیده باشد، میبایست جهت دریافت این خدمات، پشتیبانی خود را تمدید نمایند و امکان ارائه خدمات به مشتریانی که دوره آنها به اتمام رسیده باشد وجود ندارد.
- پشتیبانی تلفنی و آنلاین فقط در روزهای غیر تعطیل میباشد.